lørdag 9. februar 2013

Dårlig gjort


Hei bloggen
Så var helgen hvor lillesøster skulle få den hele og fulle oppmerksomheten fra mamma og pappa. Fotballturneing med gode venner med både mamma og pappa vrælende på sidelinja. Storebror er på kretskorpssamling, så det er bare henne og oss. 
Men hva gjør så mor i huset?


Jo hun går fra å småhangle med forbedringstegn til 
 å måtte skikkelig gå ned for telling. Og jeg som trodde at etter 2,5 døgn med sykeleie og 2 dager på jobb betød den rette veien. Nei da! Våknet i natt med en heidundrende hodepine, feber samt med den fortsatt hengende astma og vonde bihuler. 
Så nå ligger jeg her da, ensom og alene men ikke deppa av den grunn i senga, mens pappa er med Emma for å heie!
Jeg får sende henne og laget hennes noen ekstra gode tanker. I mens skal jeg legge her sammen med mine gode venner, paracet, ibux og forstøveren.
Imidlertidig håper dere alle har en nydelig helg.

Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige tilbakemeldinger